ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

معارفه عضو جدید هیأت مدیره همراه اول

ضمن تودیع «محمدسعید سرافراز» و تقدیر از زحمات او، محمد پیری به عنوان عضو جدید هیأت مدیره معارفه شد.

مهدیه اسماعیلی
نوشته شده توسط مهدیه اسماعیلی تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در جلسه دیروز هیأت مدیره این اپراتور ضمن تودیع «محمدسعید سرافراز» و تقدیر از زحمات او، محمد پیری به عنوان عضو جدید هیأت مدیره معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی همراه اول، «محمد پیری» هم اکنون مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین است که به عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد مبین در ترکیب هیأت مدیره همراه اول قرار می گیرد.

محمدسعید سرافراز از اواخر مهر ۹۸ عضو هیات مدیره همراه اول بود. او پیش از آن مدیرعامل شتاب‌دهنده راه روشن، مدیر باشگاه نوآوری و فناوری پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف بود.

مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی