ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
سایت 5G ایرانسل
فناوری ایران

وزیر ارتباطات هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد

وزیر ارتباطات، در مراسمی از افزایش قابل‌توجه سرعت اینترنت در کشور خبر داد

آرش بوالحسنی
نوشته شده توسط آرش بوالحسنی تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در مراسمی که امروز در کرمانشاه برگزار شد، رسماً هزاروپانزدهمین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد. با این افتتاح، تعداد سایت‌های 5G در سراسر کشور به 2004 رسید.

زارع‌پور در این مراسم از افزایش قابل‌توجه سرعت اینترنت در کشور خبر داد و گفت: «در دولت سیزدهم، توسعه فناوری‌های ارتباطی، به‌ویژه 5G، در اولویت بوده و توانسته‌ایم تعداد سایت‌های 5G را تا ۲۰۰ برابر بیشتر کنیم. افتتاح این سایت 5G ایرانسل که هفدهمین سایت نسل پنج در استان کرمانشاه است نیز در همین راستا قرار دارد.»

در این مراسم، توانستند در تست به‌سرعت دانلود نزدیک به یک گیگابیت‌درثانیه (۹۱۵ مگابیت‌درثانیه) در شبکه 5G ایرانسل برسند. استاندار کرمانشاه نیز بر اهمیت این دستاورد در ایجاد اشتغال و توسعه استان تأکید کرد.

وزیر ارتباطات همچنین به توسعه ارتباطات روستایی اشاره کرد و گفت بیش از ۹۷ درصد روستاهای استان کرمانشاه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

آرش بوالحسنی
آرش بوالحسنی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی