ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نخستین موبایل اندرویدی نوکیا، ارزان تر از آن است که فکر می کنید

همانطور که می دانید کمپانی نوکیا حقوق تجاری خود را برای مدت ده سال به شرکت HMD Global واگذار نموده و حالا قصد دارد به صورت مستقل (خارج از مجموعه مایکروسافت) بازگشتی شکوهمندانه در سال 2017 به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید کمپانی نوکیا حقوق تجاری خود را برای مدت ده سال به شرکت HMD Global واگذار نموده و حالا قصد دارد به صورت مستقل (خارج از مجموعه مایکروسافت) بازگشتی شکوهمندانه در سال 2017 به عرصه تلفن های هوشمند داشته باشد.

نخستین مدل از موبایل های اندرویدی نوکیا که در نیمه اول سال 2017 معرفی خواهد شد، D1C نام دارد و پیش تر گفته شد که احتمالاً در دو نسخه مختلف عرضه می شوند که البته فقط از نظر ابعاد و مقدار رم با یکدیگر تفاوت دارند.

حالا برخی از منابع گزارش می دهند مدل ضعیف تر این موبایل که از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080p و 2 گیگابایت رم برخوردار بوده، تنها 150 دلار قیمت دارد.

از طرفی مدل گرانتر هم که 3 گیگابایت رم و نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن مشابه ارائه می کند، فقط 200 دلار قیمت دارد.

سایر مشخصات احتمالی موبایل جدید اندرویدی نوکیا، بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 430 با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و البته سیستم عامل اندروید 7.0 را بازگو می کنند.

پیش بینی می شود نخستین خانواده تلفن های هوشمند اندرویدی نوکیا با همکاری HMD Global در جریان کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه رونمایی و معرفی گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • just pride
    just pride | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    کاش یه پرچمدار با بدنه ی1100بزنه تا همه بدونن دود از کنده بلند میشه.

  • بیژن
    بیژن | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    از زمین خاکی شروع کرده تو این حوزه

  • CATer
    CATer | ۲۲ آذر ۱۳۹۵

    خب مجبوره قیمتو پایین بده یه قسمتی از بازار رو بگیره
    پ نه پ، کامنتای عاشقونه ما رو توی دیجیاتو خونده، احساساتی شده میخواد جبران کنه این محبتمون رو...
    درضمن با همین قیمتم کلی چینیِ گولاخ ریختن تو بازار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی