ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند وایب شات از لنوو

لنوو دقایقی پیش تلفن هوشمند وایب شات خود را معرفی نمود. این اسمارت فون آنطور که کمپانی سازنده اش گفته ترکیبی از امکانات دوربین های عکاسی و تلفن های هوشمند را در خود دارد و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لنوو دقایقی پیش تلفن هوشمند وایب شات خود را معرفی نمود. این اسمارت فون آنطور که کمپانی سازنده اش گفته ترکیبی از امکانات دوربین های عکاسی و تلفن های هوشمند را در خود دارد و شکل و شمایلش هم ظاهر یک دوربین را در ذهن تداعی می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به عکس های منتشر شده از این تلفن هوشمند.

lenovovibeshot1_1020.0

lenovovibeshot2_1020.0

lenovovibeshot4_1020.0

lenovovibeshot6_1020.0

lenovovibeshot7_1020.0

lenovovibeshot8_1020.0

lenovovibeshot9_1020.0

lenovovibeshot10_1020.0 (1)

lenovovibeshot10_1020.0

lenovovibeshot11_1020.0

lenovovibeshot12_1020.0

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    باسلام گوشی زیبایست پشت گوشی رادیدم یاد دوتا از گوشیهای سونی اریکسون اونم سری سی ۹۰۱و۹۰۳افتادم که اون موقع از دوربینهای سایبرشات سونی استفاده شده بود که عکسهای خوبی میگرفتند یادش بخیر.

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    دوربینش چند کیلوگرم پیکسل در اینچه ؟ :-)

  • NUM.1
    NUM.1 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    فن های اپل چرا اینو نمیگن کپی از اپله؟!در مقایسه با اس6 که شباهت بیشتری به طراحی آیفون داره مخصوصا آیفون 4!البت فقط اطرافش!!!!

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    گوشی های لنوو واقها خوبن. یه ماه قبل که عکس این گوشی لو رفته بود کاربرای سایت همسایه میگفتن از زی2 کپی کرده و همینطور از فوکوس لیزری جی 3.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی